God Morgon :)

I natt har jag faktiskt sovit jättebra, brukar ju vakna ett par gånger per natt men icke sa nicke ;). Hade en jättetrevlig kväll igår, blev bjuden på mat hemma och det var ju helt suveränt... Hur ofta fixar någon maten till mig?? Aldrig kan jag lugnt säga, jo Bettan brukar ju bjuda mig på middag men jag tänker på hemma hos mig. Vart mycket tv men det tyckte jag bara var skönt, att bara få ligga och slappna av framför tvn. Hade ordentligt ont i går oxå i min höger hand, försökte att inte tänka på det men det låg och värkte hela tiden.

Men idag är en ny dag och idag ska jag bara le hela dagen har jag bestämt ingen tröttmössa här inte *s*

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0