God Morgon Allihopa!!

Igår hade jag världens underbaraste tjejmiddag på länge!! Gud vad jag skrattade och vi tog upp gamla minnen som vi pratat om 100 gånger förut men vi skrattade så vi grät!! Som min och Olgas husvagns semester.. Ja herregud det kommer en beskrvining sen!!

Exet fortsatte bråka igår självklart och skickade mess på mess och höll på, är så jävla trött på honom, någon som har ett förslag på vad man gör???

Nu ska jag iväg till min systers pappa med fru och äta lunch, hon är kock så ni kan ju tänka er vilken god mat det blir :)

Tjingelling!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Hälsa!!!

2008-11-01 @ 11:47:02
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Kimmi

Har du inte barn med exet hade jag bemött det med tystnad. Stäng av, radera, och ignorera. Förhoppningsvis tröttnar han till slut.

2008-11-01 @ 14:53:56
URL: http://www.asiktskanonen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0