Håkan "Färjan" Hellin

Sitter och läser på Aftonbladet att Håkan Hellin drar en massa folk till Cinderella båten. Ja det förvånar mig kanske inte speciellt mycket, har träffat honom förr för väldans massa år sedan när man gick på Kickis på kungsgatan då han var Bartender där. Alla tjejer stod och hängde i baren som ett gäng idioter, han är ju inte min typ även om jag villigt erkänner att jag tyckte han var urläcker när jag var 18 år.. Han har väl alltid varit lite charmig och är det nått tjejer kan tända på är det ju kombinationen, snygg, charmig och "kändis"..

Träffade honom för en 3 år sedan tillsammans med Olga på en kryssning med Cinderella, vi satt och snacka med honom ett tag utanför discot men han var inte vare sig min eller Olgas typ.. Lite halv sliskig kan man väl uttrycka det. men samtidigt charmig... Så jag kan förstå dom yngre som faller för honom...

Hmm ja nä min typ är han inte och titta på färjan kan jag bara inte.. Jag skäms över hur andra beter sig och funderar på hur fan ser jag ut när jag beter mig ??? *ryser*

Som sagt skulle dom filma när jag var där skulle jag inte ens kliva ombord!!


Ja vad fan säger du Olga.. Har du gjort ngt fel?? *asg* Jag har iaf inte gjort ngt fel....

Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Håkan är en person utan personlighet.

2008-11-19 @ 11:39:06
Postat av: Petra

Hih jag kommer också ihåg Håkan från Kickis... Hahah Massor med skvaller! fast kul var det! var du 18 då?? Hur gammal var jag? 15-16?

2008-11-19 @ 15:03:19
Postat av: Emma

Hmm Petra jag fyllde nog 19 och då var du nog 15, men jag tror att han jobbade där ett tag.. Skvaller, ja absolut massor asg



2008-11-19 @ 16:45:51
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym ja :)

Annars heter han Hallin i efternamn och är en god vän till mig,raggat ja det har han gjort i sina dar men har lugnat sig betydligt.

2008-11-20 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0