Helgen!

Helgen har varit ganska intensiv och jag har inte haft mycket tid över för att sitta vid datorn. I fredags hade jag hemma kväll med barnen och det var ju jättemysigt, min son köpte godis och lyckades äta upp allt innan middagen så när den serverades ja då var ju inte han hungrig längre *s*.

i lördags var vi uppe hos barnens pappa och firade namngivningen av hans lille son, en trevlig tillställning där jag träffade alla gamla ansikten från förr det var roligt. Barnen skulle sen sova hos sin faster och farbror vilket dom absolut älskar å jag skulle med Bettan ut. Åh eftersom jag inte känt mig bra på sista tiden så valde jag att vara helt alkoholfri vilket kändes jättebra, men halv tolv hade jag fått nog och var helt slut så jag åkte hem. Det är lite tragiskt att se hur fulla människor beter sig.

I söndags så städade jag faktiskt lite grann, vet att jag verkligen borde städa mera men har inte ork till det. Var upp hos Bettan och fikade oxå. Sen var jag bjuden på bio och middag, precis innan jag ska iväg kommer jag på att helvete det är ju farsdag och ringer min pappa och bad om ursäkt hundra gånger och han bara skrattade, han vet ju vem jag ärvt det ifrån *asg*.
Filmen var helt fantastisk, herregud vilken film vi såg Mama Mia och ja herregud.... Pierce Brosnan kan ju inte sjunga men är ju snygg som få :). Ja det var en jättetrevlig kväll faktiskt......... ;)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0