Hemma från Kryssen....

Jaha så var man nu hemma från kryssningen, känner mig helt slut men gud vad jag har haft roligt... Har dansat, skrattat och ljugit mig alldeles blå...

Båten gick ju klockan sex så vi träffades vid terminalen klockan halv sex, det var så jäkla mycket folk, båten måste varit fullsatt eller nått...

När vi kom på slängde vi av oss grejerna i hytten och gick upp och käkade en varsinn hamburgertallrik och tog en stor KALL öl så jäkla gott. Sen gick vi till taxfreen där flera redan påvisade resultat från att ha lyckats få i sig för mycket.. Sen drog vi ner till hytten där vi satt och snackade och gjorde oss i ordning för en kväll på båten.. Valde till slut min svarta klännnin och höga skor, blev riktigt bra!

Sen när vi kom upp i dansen så hade bandet börjat spela så vi valde en varsinn Razzel som bestod av bacardi razz , z-up, hallon och lime, mumsigt, blev ett par sådan på kvällen...

Sen stod vi och dansade till bandet hela kvällen men det hände ju en hel del däremellan!

Det kommer fram en kille till mig och sätter sig och talar om hur sexig han tycker att jag är, jag tackar men talar om att jag är gift och har 3 barn (kände mig inte speciellt sugen på att bli uppraggad mina tankar var ju på annat håll). Det spelade honom absolut ingen roll och han vill ha mig iaf, men jag talade om att jag var lyckligt gift och skulle nu umgås med mina vänner. Till slut gick han sin väg!!

Sen var Olga med och stoppade ett bråk tillsammans med Tessan, vilken fart dom där två fick när det väl gäller.. In bland grabbarna och talade om vart skåpet skulle stå....

Sen var jag och Tessan på väg till baren när vi ser Olga stå och Tjåla med någon brutta så vi går dit och säger hej och ställer vid sidan av dom. Då blir den bruttan upprörd och säger till Olga att jag bröstat upp mig och borde få stryk, hon förklarar att jag inte är sådan men det lyssnar hon inte på enda anledningen till att jag inte får stryk det är ju att jag är Olgas kompis. Vilken tur jag har.. *s*

Ja det hände mycket på den båten..

JAg gick till hytten klockan 4 för att sova, halv fem dyker tessan upp med ena bandmedlemmen och talar om att vi ska på efterfest för dom har minsann frågat efter oss.. Jag säger nej för jag är trött och redan satt på mig pyjamas.. Till slut säger Olga hoppa ner och klä på dig nu, vågade inte göra annat så sagt och gjort på med kläderna var det.. Sen satt vi och snackade med dom till klockan var sex tror jag, sen valde jag att gå och sova...

Nej får fortsätta berätta mer om resan sen ska dra mig upp till exets fru och prata!

Vill inte vara här hemma, känns så jäkla jobbigt.. Är så van att prata med honom varje dag och nu har det gått 2 dagar utan hans röst.. Fan det skulle inte kännas så här.. Åh han bemödar sig inte ens att förklara.. Usch nu kommer tårarna så nu slutar jag!!

Tack tjejer för en underbar resa, ni gjorde allt mycket lättare!

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

...haha, tur att du har olga som kompis!

och glöm inte att efter regn kommer solsken... =)

2008-11-15 @ 17:15:07
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0