Hemma!

Just nu är Emma, Olga och några andra på väg ut på öppet hav till Åland. Dom kommer att få en underbart trevlig och rolig resa. Alla våra resor har alltid varit skitbra. Den här gången valde jag att inte följa med, för i morgon ska jag nämligen åka till min dotter i Katrineholm, ska sova över där och kommer hem på söndag kväll. Vi kommer även träffa min syster med familj, det är alltid trevligt , men det blir inte så ofta när man bor 16 mil ifrån varandra. Fast ibland när vi inte har så mycket  att göra brukar vi ta en "sväng" över på fika, många mil blir det men trevligt är det. Jag har bara en underbar syster och henne är jag rädd om. Sen att min dotter har flyttat dit gör ju också att man åker oftare.

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0