IKEA




Idag har jag spenderat massor av tid på IKEA, jag ska nämligen få en walk-in closet på 8 kvm. Så vi har varit och kollat på garderober och annat som ska fixas. Det här är ett stort projekt för det ska ut med alla grejor och in i en annan garderob. Sen ska det slipas och målas. Det ska vara vitt på väggarna, mattan är gråmelerad ( beställningsvara, 12 veckor) och sen ska det vara rosa boxar och en stor pall, men den vet jag inte ännu vilken färg den ska vara i rosa eller grå vi får se. Det ska bli jätte spännande när den är klar men det tar säkert flera månader för det är mycket som ska fixas.
Jag hittade två jätte snygga tavlor som ska var i sovrummet men det är inte klart där inne heller än men upp kom dom ändå.





Det blev jätte bra , nu ska jag kolla runt på tapeter till sovrummet, ska ha en fondvägg och resten i enfärgat, brun/guld.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

tavlorna var jätte fina! :D

2008-11-07 @ 16:24:11
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Pea

Det kommer bli så himla fint där inne, tavlorna va jätte snygga. hittade du en svart ram? eller va de till andra tavlor...?

2008-11-07 @ 16:30:27
Postat av: Bettan & Emma

Fanns inga svarta ramar så jag köpte furu ramar och målade dem, det gick på 10 min sen var det färdigt....

2008-11-07 @ 17:43:10
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0