Jobbar

Det har inte blivit så mycket bloggande fre, lörd o söndag. Jag jobbar natt hela helgen och sover på dagarna och den lilla tid jag har innan jag ska till jobbet den behövs till så mycket. Men from i morgon är jag ledig NIO härliga dygn. Då ska jag komma ikapp med allt jag inte hunnit göra i helgen. Så imorgon blir det bara någon timme sömn sen är det bara att sätta fart med städa, tvätta och fixa med hundarna. Ja, puffens päls ser ut som hon har varit i en torktummlare,*ler*. Och nakenhanen, ja, det är tur han inte har någon päls vård men däremot måste han smörjas med solkräm på sommaren och använder kläder på vinter. Jag ska försöka sy en jacka till honom , det finns inte så många kläder som passar honom antingen är det 20 el 35cm och han är precis mittemellan, så typisk..Ha en fortsatt bra söndag så hörs vi igen... //Bettan

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jaaa då ser hon ut som vanligt då ASG..du får ta o sätt henne på tåget till moster så fixar jag henne fin :D..Våran prins e just fixad i dag duschad,borstad o klippt sååå fin:D..

Puss

2008-11-02 @ 16:35:00
Postat av: BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

Gud vad skönt att få vara ledig sådär länge!!

2008-11-02 @ 21:44:06
URL: http://bloggkommentar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0