Julklappar & familj

Ja snart är det julafton, den kommer jag i år att fira med barnens pappa, hans fru och våra alla barnen.. Barnen består av Dottern på 12 år, sonen på 8 år och deras son som kommer vara 6 månader på julafton! Jag kallas ju moster till den lilla krabaten och jag tar ju varje chans jag får att träffa honom och bara gosa. Fast jag får ju höra oxå du kommer ju bara hit för att gosa med honom, fan oxå hon avslöjade mig *s*

Först på julafton kommer jag att jobba 8-15:30 men jag hoppas på att kunna smita vid 14 så att jag hinner hem till Kalle Anka :).. Det ska bli så mysigt att få fira jul med mina barn och deras pappas nya familj utan en massa bråk och tjafs för det är så det ska vara!

Sen då så är det just allt det här med julklappar!! Det är fan inte billigt och jag som då har en väldigt stor familj!!

2 barn (mina)
1 barn som är mina barn syskon
Exet med fru
Mamma med nya man (farsan)
Pappa
Styvpappa med ny fru (Syrrans pappa)
5 syskon (från både mammas och pappas sida)
2 styvsyskon (farsans barn)
11 syskon barn sammanlagt (12:e barnet kommer i januari)

Sen ytterliggare mormor, farmor och morfar med mera!!

Skulle jag ens försöka skulle jag bli ruinerad!! Nä man får helt enkelt priorietera!! Man får ge kärlek, ja en jävla massa kärlek!!! *s*

Juldagens morgon skulle ju vara perfekt att vakna upp bredvid någon man tycker om och ta en kaffe i sängen innan jobbet. Men nu är jag singel så jag får hoppas på att katterna älskar mig lite på julafton :)

Min son är ju helt underbar, när jag frågar honom vad han önskar sig så tittar han bara på mig och säger men mamma det kan jag väl inte säga heller då vet jag ju vad jag får :)... Men nu vet jag inte vad jag ska köpa gubben, mamma köp inga tjejsaker och inga bebis saker så blir det bra!! Min 8 åriga son är helt underbar!! :)

Emma


Kommentarer
Postat av: Thomas

Barn är smartare än man tror. Det viktiga är ändå att fira med familjen o en massa barn

2008-11-24 @ 14:50:12
Postat av: The bride

Vilken fin blogg!

Vad härligt att du har en sådan bra relation till exmannen och hans fru och att ni kan fira jul tillsammans allihop!

2008-11-24 @ 16:44:46
URL: http://mytaglines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0