Mår oförskämt bra....

Mår så himla bra :) Allt känns så jäkla bra just nu, allt verkar gå så mycket lättare just nu.. Det är ju tråkigt att jag haft en mer down period förut men nu känner jag hur allt bara flyter på.. Inte att det inte finns problem för det finns det absolut utan mer att jag tycker jag kan hantera det mycket bättre.. Har ingen aning om varför det känns så här och helt högakningsfullt så skiter jag i det faktiskt.. Bara det fortsätter så här :)


Tror att jag ska gå och köpa blommor till mig själv och fira att jag tycker så himla mycket om mig själv *ler*....



Ngt som är så himla skönt är att det nu är en vecka sen jag sist fick ett mess eller samtal från min expojkvän och det är precis vad jag behöver.. Lugn, ro och sinnesfrid :)..

Emma

Kommentarer
Postat av: Gupp

Så skönt för dig, hoppas du slipper bekymmer som tar ner dig igen.

Konstiga killar, idioter och diverse puckon.



Livet är riktigt underbart om man kan ta sig tid, och om man kan få lugn och ro när man behöver det.

Som du skriver, problem kommer man alltid ha på ett eller annat sätt, men HUR man påverkas är en stor skillnad.

Ta ordenltigt hand om dig!

*kramar om*

2008-11-18 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0