Middagsförberedelser & ett glas vin...

Nu har vi kommit hem från jobb, fritids och kompisar, lilleman sitter vid datorn och knappar och stora tjejen sitter vid tvn. Dom ska byta om en halvtimme eller snarare efter maten, sen ska vi ha en mys kväll med tillsammans vid tvn och barnen nu vill.

Så fort jag kom innanför dörren så slet jag fram dammsugaren och fixade hallen herregud vilken röra men nu ser det ok ut. Sen så har jag tagit mig ett glas vin! :)



Så himla gott med ett riktigt kallt glas vitt vin!!

Sen så har jag köpt en ny hårfärg som jag ska testa ikväll, man behöver bara ha i den 10 minuter så ska se om det är ngt att ha. Chokladbrunt blev det iaf :)



Sen köpte jag ju självklart lördagsgodis till barnen och mig, fast jag är inte så sugen idag så dom får nog behålla det för sig själva.



Ser gott ut va :)

Sen så har jag börjat med middagen, vi ska äta marinerad kycklingfile och potatiskroketter med sås, glömde ju självklart till dotterns stora glädje köpa grönsaker.



Icke marinerad kycklingfile *s*



Här är potatiskroketter blandat med lite pommes...

Nej nu ska jag fortsätta med maten!!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0