Parkera bilen

Idag när jag var och handlade och kom ner i garget för att hämta bilen så var det en kvinna i typ 75 års åldern som sprang runt och letade efter sin bil.

Jag frågande; Letar du efter bilen?

Ja, men hur mycket jag än trycker på knappen, så ser jag inte att det blinka rnågonstans.

Jag smålog för mig själv och sa;  jag hjälper dig. I hennes förvirring så hittade vi bilen .
Då tänkte jag så här, om hon nu inte kan hitta bilen , hur ska hon då kunna köra hem el var hon nu ska?. En aning farligt kanske.
Då kom jag att tänka på en sak. Jag och min vän har faktiskt gjort exakt samma sak, men då var vi typ i 25 -års åldern. Vi lånade min väns morfars bil, NEONGRÖN. Vi skulle iväg o handla och ställde bilen på en stor parkeringsplats och när vi kom tillbaka hitta vi inte bilen. Ok, den var NEONGRÖN och vi var två som klivit ur bilen på "rätt" ställe men var fan var det?? Efter ca en halvtimme hitta vi bilen. Vi skratta så vi höll på att kissa på oss.Två förvirrade 25 åringar letar efter en NEONGRÖN bil på en parkeringsplats. Så jag tänkte; Ja, ja det kan hända den bästa...

//Bettan

Kommentarer
Postat av: arbetskamrat

Hej min underbara arbetskamrat. Tack för en underbar kväll, vi måste göra om det snart. Men det dröjer inte så länge 5 dec är ju bokat.OJ; OJ;OJ.... dessa meningar låter ju lite konstiga man kan ju tolka det jag skrivit på två sätt om man låter fantasin ta över. Men jag ska bara berätta att det är helt oskyldigt menat, vi var nämnligen i går och åt på Sonjas grek efter vi var klara med vår utbildning och åt och drack ljuvligt med fler från vårt jobb. Underbar kväll med masssor av skratt. man försöker öra sitt bästa för att så att man inte tråkar ut någon med sitt sällskap, eller hur?? Ibland lyckas man och ibland inte. Men jag tycker att alla lyckades igår. Nej nu får jag sluta vad jobbig jag är bla bla bla som vanligt, eller hur? hur orkar folk att lyssna på mig?



jag säger bara en sak...

TACK OCH HEJ, LEVERPASTEJ

HA DET GOTT, IGELKOTT

HA DET BÄST,FLODHÄST

sist men inte minst

PUSS OCH KRAM, SKUMMBANAN

2008-11-06 @ 14:46:56
Postat av: arbetskamrat

2008-11-06 @ 14:49:14
Postat av: Bettan

Jag orkar för du är helt galen men underbar.Du får mig verkligen att skratta och må bra. Puss och kram, skummbanan ler



2008-11-06 @ 15:30:22
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Petra

i morgon vid den här tiden sitter jag på ett plan på väg till stockholm.. En fejk babe on the run...

2008-11-06 @ 17:11:20
URL: http://inspirebyetra.blogg.se/
Postat av: Bettan

Va kul , välkommen till Stockholm ler

2008-11-06 @ 17:28:06
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, vilken rolig historia om damen med bilen, vad snällt att du hjälpte henne ; )

2008-11-06 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0