Spa-behandling

Jag skulle jätte gärna vilja åka på Spa-behandling. Sitter och kollar igenom Amelia hår & skönhets tidning, där har dom en artikell om Spa-behandlingar. Vad sägs om  rymd-spa, eko-spa och city-spa? Ja, något av dom skulle sitta finnt just nu, känner att kroppen skulle behöva det. Jag kanske ger mig det själv i julklapp?

Total makeover-spa; www.viimsispa.ee

Eko-spa-naturligt&nära havet; www.smogenshavsbad.se 

Spa-hotell i Finland-bo som en kung ombord på lyxyacht! www.tallinksilja.se 

Tyskt bastu-spa-ett rent nöje för kropp och själ; www.scandlines.se och www.hansedom.de 

Kryssnings-spa-detox & shoppa taxfree; www.vikingline.se 

Några av dom här vore inte fel, ska kolla igen och se om det är något som passar mig...

//Bettan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0