Tvättsstugan!

Som sagt har ju tvättstugan mellan 19-22 och jag och min son har varit så duktiga att vi var nere redan halv så nu är maskin nummer 2 igång och är klara klockan 20, så då är det ner igen! Ska tvätta 4 maskiner till tror jag, vi får se vad jag orkar, det viktigaste är ju att alla kläder blir rena iaf!

Min dotter är så arg eftersom jag har sagt att nu är datorn stängd för henne ikväll, hon bråkar jämnt om att hon inte tänker hjälpa till så nu fick jag nog. När hennes 8 åriga bror erbjuder sig att hjälpa till kan man tycka att en 12 årig tjej faktiskt ska kunna göra ett litet handtag utan tjafs :(.

Ja ja nu ska jag dra upp lilleman ur badet :)

Kramis Emma

Kommentarer
Postat av: Nectaris

Okey, tack tjejer! Najs blogg förresten ;)

2008-11-07 @ 20:06:10
URL: http://nectaris.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack :)

2008-11-07 @ 20:17:43
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0