UMO-den nya digitala ungdomsmottagningen

Det här är den nya webbaserade ungdomsmottagningen http://www.UMO.se . Har varit inne och kollat runt lite , det står mycket bra saker. UMO.se är framtagen av Sjukvårdsrådgivningen och finansieras av regeringen.
Många ungdomar idag kan inte prata med sina föräldrar eller någon annan närstående så den här sidan tror jag kommer att hjälpa många där ute. Det finns också en Panik-knapp som man trycker på så lämnas sidan omgående, du kan också se till att ingen ser att du varit inne på sidan, se information på sidan.
Jag har själv två tonåringar, men vi är väldigt öppna med sex och samlevnad ( sen har jag min syster som gärna hjälper mig, och barnen pratar gärna med henne). Men jag ska ändå visa dom den här sidan så dom vet att den finns.

//Bettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0