Underbara människa!

Har ju mått rätt dåligt under en period med ups and downs och det har varit väldigt stressigt för mig under den här tiden. Mina underbara vänner har ju självklart funnits här och lyssnat och stöttat hela tiden, det gör dom ju alltid och jag älskar dom allihopa för det!

Men det finns en person som har lyssnat och lyssnat den stackaren i flera veckor på hur jag haft mina humörsvängningar och nu även fått höra mig gråta. Hela tiden har jag fått höra en lugn stämma förklara att det kommer ordna sig, ibland har rösten blivit stark och varit mera arg men ändå har jag aldrig blivit arg. Vi har lyckats missförstå varandra då vi avhandlat ganska jobbiga saker via mess och jag tror att jag iaf lärt mig att det är inte så svårt att lyfta telefonen och säga det istället :). Igår hade jag en superjobbig dag till och från och han ringde precis när jag hade brytit fullständigt ihop, han är så underbar som mitt under alltihopa erbjuder sig att handla pizza till mig och barnen så att jag skulle slippa laga mat. Nu tog vi oss till Mc donalds när jag hade lugnat ner mig, men ändå att ens tänka tanken att åka från andra sidan stan bara för min skull.

Senare under kvällen pratade vi igen och han var fullständigt underbar när han bara lyssnade och lyssnade när jag ältade all skit!

När jag vaknade imorse kändes livet 1000 gånger lättare, jobbigt men lättare!!

Så tack så mycket för att du finns!!

Kramis Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Tack själv, skoja bara!

Jag förstår själva känslan. Om man dag in och ut är ledsen och pratar om samma saker men ändå, då känns det kanske tröttsamt. Men det är bättre att gråta 2 gånger för mycket än att stänga in sig.



Kramar om...

2008-11-05 @ 21:55:17
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Emma

Kram på dig oxå tjejen :)

2008-11-05 @ 21:58:38
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0