Vilken dejtingsida väljer du??

Jag har ju till och från nätdejtat från det att jag separerade från barnens pappa juni 03, hade ett långt break i 2,5 år då jag träffade mitt ex. Jag har ju så smått upptagit det där, lyckades ju bli bra bränd på näsan också det första jag blev. Nästan så att man känner kan man lita på att folk är ärliga.

Diskussionen bland oss vänner som har just nätdejtat har ju alltid varit var finns dom ärliga och trevliga killarna. Jag vet ju vilka/vilken sida jag finns på, men vore kul att höra om var ni andra varit/är och om ni uppfattar det som seriöst.


Mötesplatsen var faktiskt den andra sajten jag var med på och kan väl erkänna att där träffade jag mitt ex..

 Här är jag faktiskt med *s*

 Här har jag varit med men kan säga att jag uppfattade det som väldigt oseriöst, vet inte varför fick det intrycket bara

 Det här var den första sidan jag var med på och hade min första dejt i oktober 03, säger bara herregud *asg* Efter det raderade jag min profil på en gång..

 har jag varit med på, men det var verkligen svindyrt, visserligen ska man inte sätta pris på kärleken men det var sjukt dyrt.

Jag har ingen aning om det finns andra sajter om du vet någon kan du väl berätta om det i kommentarerna. Så himla intressant det här med dejting faktiskt, är ju himla svårt att hitta just den där personen som får det att värka i magen av längtan :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja, det här är en hel djungel för sig, massor med apor och vissa seriösa. Det är jätte svårt.....Vad är bra och vad är inte?

2008-11-19 @ 18:13:07
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: HUddis

Finns så många dejtingsidor, finns en del som är riktigt seriösa, en del är bara ute för att ha lite kul i sängen o det gäller båda könen. Det jag inte fattar är att folk som är upptagna hänger på dejtingsidor o sedan påstå att dem är där för att dem har kompisar där!!!!!!!!! Hallå, har man kompisar så finns mail, msn o andra platser där dem kan prata. Det är synd att det finns folk som är oärliga o det gäller båda könen för annars tycker jag att det är ett sätt att lära träffa nya människor o förhopningsvis hitta den stora kärleken. Håller mig till dem sajterna som är gratis, vil inte betala för att vara med i en sida o jag har haft tur o träffat en del bra tjejer men även en hel del dåliga men så är det ju i vanliga livet med. Men att ljuga o vara oärliga är så lågt för dem som är ärliga o vill hitta nå´n.



Mvh Thomas

2008-11-19 @ 19:07:03
Postat av: Thomas

Finns så många dejtingsidor, finns en del som är riktigt seriösa, en del är bara ute för att ha lite kul i sängen o det gäller båda könen. Det jag inte fattar är att folk som är upptagna hänger på dejtingsidor o sedan påstå att dem är där för att dem har kompisar där!!!!!!!!! Hallå, har man kompisar så finns mail, msn o andra platser där dem kan prata. Det är synd att det finns folk som är oärliga o det gäller båda könen för annars tycker jag att det är ett sätt att lära träffa nya människor o förhopningsvis hitta den stora kärleken. Håller mig till dem sajterna som är gratis, vil inte betala för att vara med i en sida o jag har haft tur o träffat en del bra tjejer men även en hel del dåliga men så är det ju i vanliga livet med. Men att ljuga o vara oärliga är så lågt för dem som är ärliga o vill hitta nå´n.



Mvh Thomas

2008-11-19 @ 19:29:15
Postat av: margitadele

Gick med på kontaktsajten Be2 i juni detta år.Fick mycket tråkigheter med Be2.Nästan i samma"andetag"som jag blev medlem,ångrade jag mig och beslöt att "avregistrera" mig.Skrev gång på gång att jag ville ha bekräftelse på min sk"avregistrering"utan att få ett enda svar.Deras kundservice är inte i bruk,ifall du vill skriva ut dig.Den 4.11 drog de helt fräckt 1.434.00 kr från mitt konto som jag gav dem vid inregistrering.Måste kontakta advokat,annars kommer kronofogden.Jag VARNAR FÖR Be2!!!De sände mig faxnr för att avregistrera mig.DET FUNGERAR INTE HELLER!!!

2008-11-21 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0