Vilken skitdag!

Inatt sov jag inget, sen var jag uppe med tuppen, städade och kände att jag mådde ganska bra faktiskt. Efter ett samtal blev dagen helt förstörd. Jag gick ut och gick med hundarna en långpromenad sen så var jag och handlade. Åt en liten lunch två stekta ägg med massor av kryddror och ett glas vatten. Efter det så läste jag tidningen och tänkte ; va fan sitta här och grubbla. Så jag satte på mig löparkläderna och sprang en mil, det började spöregna när jag kommit halvvägs men va fan, det var bara att fortsätta. Jag kom in och det bara rann om mig. Telefonen ringde och det var ett riktigt trevligt samtal den här gången. Men efter jag pratat färdigt i telefon fick jag världens j.... kramp i magnen, faktiskt värre än att föda barn, det gjorde så j..... ont att jag trodde jag var tvungen att åka in på sjukhuset. Men kvinna som man är så tog jag värktabletter och la mig på sängen, men skiten gick inte över. Nu tre timmar senare med lite mindre värk så ringde Emma, hon ska komma hit på middag, det känns jätte bra men vad fan är det med min mage???????????? Blir det inte bättre får jag ringa in och fråga vad jag ska göra..Vilket j.... dygn. Fast jag haft sådan natt och dag så känner jag mig glad ändå, varför gräva ner sig i skiten när man inte kan göra något åt det just nu ändå..

Efter regn kommer solsken...*ler*

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0