Vilken trevlig kväll!!

Nu har jag kommit hem från mamma där vi hade jättetrevligt, mammas man lagade fantastisk mat. Det var bara vi fyra men det gjorde att kvällen blev så mycket bättre med tanke på att det alltid är en massa folk hemma hos mamma.

Hon blev jätteglad för sina presenter, hon fick fyra vinglas med sitt namn, ålder och datum ingraverat.. Tyvärr glömde jag ta kort på dom...
Vinglas au 43cl Men den här stilen var det på !!

Sen fick hon en jättevacker vitguldsring med diamanter av oss :)



Hon var iaf jätteglad över sina presenter!!

Sen var det tyvärr så att  min "kära" kusin förstörde en del av min mammas stora dag och det kommer jag aldrig förlåta dig för kusin. Bara så att du har det väldigt klart för dig att man kan bli ensam väldigt fort här i livet och kom då aldrig springande till mig igen. Sparkar man på folk som redan ligger ja då har man tappat all respekt i mina ögon. Vad är det man säger nu igen  "What comes around goes around"

Nej nu ska jag sova!!

Emma
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

What goes around comes around säger man : )

2008-11-25 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0