Vilket skit väder!

Det här vädret gör att livet känns trist just för tillfället. Men eftersom det kommer vara sånt här väder nu fram till våren så får man göra det bästa av situationen. För min del blir det att fixa iordning alla mina väskor och skärp, jag har ju en hel del. Vill inte kasta något så det blir ner i en kartong i källaren, man vet aldrig när man kan behöva något av det igen. Vet inte om en kartong räcker?, vi får se....Lägger ut bilder på före och efter sen när jag är klar...

//Bettan


Kommentarer
Postat av: sofie

före efter bilden vill jag se sen :P

2008-11-10 @ 14:44:10
URL: http://sofieekberg.blogg.se/
Postat av: Pea

det blev jätte fint =) men jag tror att om några veckor ser de kanske exakt lika dant ut hahaha

2008-11-10 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0