Det är så här.....

Det som är så trist med människor ( inte alla, men många) det är just det att dom lägger sig i andras liv. Jag tycker att om man nu har ett så tråkigt liv så man måste hitta på saker eller sitta och skvallra bland folk som inte ens känner människan i fråga, så gör det om  ni nu tycker att ni får ett bättre liv av det. Jag säger alltid: folk får snacka hur mycket skit dom vill, huvudsaken JAG vet vad jag har gjort/gör och det står jag för.. Tråkig bara att människor ska kasta skit på andra (ja, nu mig) för att själva hamna i "dagsljuset"  som den som aldrig gör/gjort något..Tänk på den......

Hoppas du får ett bra och trevligt liv.....

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0