Fääääääääärrrrrrrrrrrrdddiiiiigggg!!!

Igår när jag och Bettan satt och tog ett glas vin så pratade vi om olika situationer man kan hamna i och jag berättade ju även om en igår. Men så började vi prata om den gången då jag faktiskt helt ärligt trodde att Duracellkaninen brytit ryggen på mig. Ja jag och Bettan berättar allt för varandra vilket vi inte har några som helst problem med. Grejen är väl att Bettan ibland skulle vilja vara en fluga på väggen *asg*

Jag hade iaf tillbringat en mysig kväll med kaninen och vi hade gått och lagt oss vi somnade efter sisådär 2 timmar eller  nått ;). Vi vaknade runt 4 tiden igen och så ville vi bara kramas lite, under den tiden så gjorde han något så hela min rygg trodde att den skulle gå av *s*. Ska försöka kliva ur sängen vid kvart i fem för att besöka toaletten, hela jag var som en stel pinne . Så hör man kaninen -Är du stel eller?? Skitkul faktiskt tänkte jag och hasade min in i badrummet och sjönk stelt ner på toaletten. När jag kände att jag var färdig så skulle jag resa mig upp och kommer inte upp, hela kroppen har stelnat till i sittande ställning. Tänkte för mig själv vad fan gör jag nu???? Jag kanske skulle ropa och få hjälp eller ska jag bara ropa kaaaaaaaannnninnnnnneeeen fäääääääääärrrrrrrdddiiiiiiig... *asg*.. Nä det hade jag faktiskt ingen lust med.. Så jag hävde mig upp och hasade mig stelt tillbaka.... Började faktiskt fundera på att jag är för gammal för det här...
*asg*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0