God Morgon!

Hoppas ni alla fått sova bra, för det kan jag tala om att jag inte har gjort eller rättare sagt jag har sovit sammanlagt 4 timmar i natt och inte ens på rad! Men men jag klagar inte är bara lite besviken *asg*.


Precis vad jag skulle behöva just nu!!

Det blåser kallt ute och det regnar inte speciellt roligt alls! Men vädret igår var under all kritik och jag var totalt dyngsur när jag kom hem, ända in på trosorna! Visserligen är väl fuktiga trosor bra ibland men inte så att dom går att vrida ur.. Så istället för att lägga in ett inlägg om det igår så kröp jag ner i min ytterst varma och sköna säng!! Mina katter var så glada för att jag kom hem att dom körde race i hela lägenheten tills jag fick fnatt på dom för då körde dom åt andra hållet *suck*

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0