God Morgon :(

Ja idag är det fan ingen god morgon, är hur trött som helst .... Vill bara tillbaka till sängen, känns inte som jag sovit 7 timmar alls, men det har jag inte heller med tanke på att jag vaknat minst 5 gånger i natt.. Inte fått någon ro alls i kroppen, kan ju i och för sig bero på att jag hade sådana magkramper i går kväll. Eller jag vet inte..

Nu har jag iaf fixat frukost till barnen, sonen har fått dom plättar som fanns kvar och dottern har jag gjort havregrynsgröt till.. För mig själv blev det ett glas jos känner mig inte hundra i magen än...

Nä nu ska jag klä mig och borsta tänderna, kanske borde jag göra nått åt råttboet på huvudet men just nu känns det som att jag vill visa folk precis hur jag känner mig!!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0