Helgen

Ja nu är det bara 1 dag kvar tills jag ska hämta min systerson på dagis och ha honom hos mig hela helgen! Det ska bli så himla mysigt, min syster är som sagt rädd att jag aldrig mer vill vara barnvakt men den risken tror jag är ganska liten.. Snarare är väl risken att jag vill ha en till bebis... Men men jag har lovat Bettan att inte skaffa några fler eftersom hon då är rädd att hon inte ska ha någon att leka med...
Men eftersom hon är 10 år äldre än mig och jag är 32 (räkna på den ni *asg*) så kommer ju hon snart inte orka gå ut med mig.. Så då blir ju jag ensam, kan jag kräva att hon inte blir äldre`??!

Hoppas han blir glad när jag kommer till Dagis imorgon... Sen ska vi ju upp till mina barns pappa med fru och äta middag och ha en trevlig kväll. Det ser jag framemot, det gör nog min systerson med eftersom dom har en bebis och han älskar bebisar...

Sen på lördag hoppas jag att det blir fint väder så att vi kan gå på skansen, det vore så himla skoj och ta med honom dit. Mina barn som är 12 och 8 är väl måttligt roade av skansen men har lovat att följa med för hans skulle, han är ju bara 2,5. Mina katter vetefan vad dom tänker för när han såg dom i tisdags så sa han direkt "bära katten", så tog han upp "bebis" (ja hon kallas det) och kånkade runt på henne ett tag och hon hände där över hans arm och kollade på mig om jag hade några större planer på att hjälpa henne *s*. Men eftersom jag veta att "bebis" älskar barn och att bli buren så tror jag inte att hon led något större. Däremot Smulan hon gillar inte att bli kånkad på sen så kommer han nog inte orkar det eftersom hon väger 6 kg...

Sen ska vi till Bettan på lördag eftermiddag och hälsa på och fira hennes son, hon kommer oxå bli helt kär i lillkillen det vet jag;)

Emma

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin och personlig blogg du har!

2008-10-09 @ 17:35:10
URL: http://mandiees.blogg.se/
Postat av: Emma

Tackar så mycket!! :)

2008-10-09 @ 17:49:16
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag blir aldrig äldre än "27" *asg'....

2008-10-09 @ 17:53:11
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej det får vi fan hoppas!!

2008-10-09 @ 17:54:14
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0