Helt slut

Nu är jag helt slut. Det har varit en bra dag men mycket att fixa. 
En av mina bästa vänner var här idag, vi har känt varandra i över 20 år. Hon är helt fantastisk. Hon är en sådan människa som kan allt. Bygga , måla , snickra, tapetsera, kakla, ja man kan nästan tro att hon är en karl men en bra sådan.
Vi har suttit i 5 timmar och bara pratat massa gamla minnen och skvallrat runt lite. Vi bodde grannar förrut, när jag  bodde i hus. Sen flyttade dom till Tullinge och byggde ett hus där. Ja, hon har säkert gjort hälften på huset. När man ber henne om något så tar det inte hundra år utan det blir fixat på noll tid.
 Ex min symaskin är 5 år men jag har bara använt den 3ggr, nu sista gången så blev det bara en jävla massa trassel på tråden och jag grejar inte sånt, då lägger jag ner och går hellre och får det fixat. Det tog henne 4min och fixa min symaskin. TACK min ängel.........

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0