Hemma

Nu är jag hemma , Åkte hem till Emma direkt från båten igår för vi skulle fixa lite. När jag väl var hemma sen var det bara duschen och sängen som gällde, snacka om helt slut. Ni som var med på båten vet ju hur sjukt mycket folk det var, ja, och det var typ 50% snygga killar och enoannan snygg tjej. Ja,  vi var ju där och "lyfte"  upp snygghets faktorn. *ler*.


Varför är tjejer så jävla BITCHIGA ? När vi var på dansgolvet så var det en kille som tittade åt vårat håll, ja, en aning länge kanske men ändå, då kom "hans" tjej fram och slet honom ifrån oss och började skrika som en annan idiot, Min fråga är VARFÖR åker man som par när man vet att det är en sådan här kryssning?? Nu menar jag inte att dra alla över en kant men jag kan tala om att raggnigsfaktor var jävligt hög på den här båten..
Att gå från den ena sidan dansgolvet till den andra det var inte lätt, hade blickar kunnat döda så hade jag varit död för länge sen. Vilka jävla brudar det finns...

Ett uttryck:

- Ska vi knulla?

- Nej, tack

- Ska vi hångla??

- Neej, tack

- Men du,  vill du inte följa med ner i hytten då??

- Om jag har sagt nej på dom första två frågorna, hur kan man då fråga om jag vill följa med ner i hytten?
Vad tror dom vi skulle göra där ? SAFT???


Den här repliken kom från många grabbar, antagligen har dom väl suttit i någons hytt och snackat eller så är det väl den repliken killar änvänder???

Ja, det finns många sätt att bli uppraggad på och dom har jag varit med om på dom här 24 timmarna. Men jag har haft skit kul . Vi hade en liten rump tävling, bilderna kommer sen....


//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0