Jag klarar mig själv....

Ja jag gör faktiskt det alldeles utmärkt!! Vill jag har nått gjort så klarar jag det själv, jag vet att jag gör det och jag tror fan jag ska göra det själv oxå... Ska fan låna en borrmaskin och sätta upp dom dära rullgardinerna och spegeln själv här hemma... Vad har utlöst det här då?? Jo självklart mitt trevliga ex, han ringer här på morgonen när jag håller på att sätta ihop min säng.. Ja jag vet jag ska byta säng snart, men eftersom jag inte ens kunde städa under sängen och madrasserna som rörde sig hela tiden!! Åh så börjar karln att bråka!!! Jävla idiot!!!! Ska fan vara singel resten av livet!!!

Nu har jag städat oxå....







Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0