Jag ser ut som en babian!

Om jag bara kunde sluta snacka i telefonen halva nätterna så kanske jag inte skulle se ut som ett babian arsle på morgonen... Herregud måste sluta med dessa tonårsfasoner och bete mig som den 32 åring jag är... Usch nu blev jag uttråkad på mig själv faktiskt...

Men seriöst om man pratar till 0200 och klockan ringer 0600 hur trött är man inte då?? Hur jävlig ser man inte heller ut då???



Det här så jag i spegeln i morse, herregud.. Tur att man inte hade nattligt sällskap han hade väl flytt sin väg... *Asg*

Men frågan är om jag kommer vara snyggare imorgon bitti efter en helkväll på båten...



Kanske ser jag ut så här.. Rödsprängda ögon lär jag verkligen ha iaf...

hmmm ja jag sitter här i mina egna funderingar iaf.....

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0