Jag vet att jag sa...

Att det blev inget mer bloggande idag men det blev det iaf..  Har försökt slappna av i sängen men det går inget vidare, har superont i magen vilket säkert beror på att jag inte mår bra. Har ätit dåligt idag och varit stressad till viss del, sen har jag ätit godis för att jag är ledsen, ni kan ju tänka er kombinationen..

Jag har iaf ringt Carpark så att dom skulle komma och Lappa bilen HA HA HA så det så din tönt som står på min plats!! Jag ska ringa varje dag tills du flyttar på ditt åbäke!! Så det kändes bättre!

Men något som inte känns bra det är att andra får ta min ilska och frustration som kommer när jag mår så här.. Jag hoppas att man har lite förståelse för att jag är en bitch idag!! Hoppas jag mår bättre imorgon!!

Nu ska jag dricka en liter vatten (gott när man inte kan sova) och borsta tänderna!!! Så jag iaf luktar gott i munnen eftersom jag antagligen kommer kissa på mig inatt!!

Kramis Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

skickar en jätte kram,hoppas du mår bättre imorgon.



/A

2008-10-21 @ 23:24:42
Postat av: Emma

Tack gumman!

2008-10-21 @ 23:26:11
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0