Jävla idiot!!

Har hämtat lillkillen på dagis idag och när vi står och väntar på pendeln kommer det fram en man och börjar bråka med mig. Min systerson är halv thai och är världens gulligaste men det tyckte då inte den här mannen.. Han började gapa om att kunde jag inte få egna barn skulle jag fan inte importera små jävla asiat barn till sverige. Utan jag skulle se till att ta hand om sådan som han som inte fick mat för dagen. SMÄLLEN var så nära men eftersom jag hade lillen kunde jag inte börja slåss. Han fortsatte bråka och jag var tvungen att gå långt bort på perrongen för att undvika den där galningen... Hur fan kan man säga så????? Usch blev alldeles ledsen i magen...
Nu är vi hos mitt ex och hans fru och ska få middag om någon timme och han har redan charmat sig in här. Han föföljer mina barns pappa överallt och klänger på honom, men så har det alltid varit att barn gillar honom. Har fått ett glas vin och det va så gott, kände att jag behövde varva ner. Men det blir bara ett med tanke på att jag har en liten ikväll :)


Nä nu ska jag gå ner till Jasmine och fortsätta prata om livet som vi jämnt gör när vi träffas!! Hon är en fantastisk person och jag kan förstå att mitt ex föll för henne... *ler*


Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det är fruktansvärt när sådant här händer men det var tur du tog dig i "kragen" och inte började med något. Pussa barnen från mig, ska iväg och jobba nu. Hälsa familjen...ler



PS Maila med min gay vän i Australien, han ville ha våran blogg adress så den är "ute" i vida världen nu....PUSS

2008-10-10 @ 19:07:46
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ramlade in i din blogg mitt i natten, läste inlägget om idioten. Förstår du blir förbannad, själv blir jag det bara av att läsa vad som hände.

//Magdalena

2008-10-11 @ 01:38:03
URL: http://attvaramagdalena.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ja jag vart så arg att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Är så glad att han är så liten att han inte förstår vad det handlar om ...

2008-10-11 @ 08:35:06
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0