Jobbet!

Min klocka ringde halv 7 imorse och eftersom jag inte somnade förrän klockan var halv två så var jag mer död än levande när jag vaknade.. Men det var ju bara att dra sig ur sängen och in i badrummet, alltid lika kul att se sig själv i spegeln efter för lite sömn. Drog upp håret i en klämma och borstade tänderna, nä det blev faktiskt inte ett dugg bättre. Hittade kläder och drog på mig dom.. Det där tog mig kanske 8 minuter, sen tog det mig 10 minuter att hitta min halsduk som av någon anledning låg under överkastet... nu var klockan 10 i 7 och det var dags att gå till jobbet, men då hittar jag ju självklart inte mina nycklar, blev så jävla frustrerad att jag först funderade på att skita i att låsa.. När klockan är fem över 7 hittar jag dom i badrummet på bänken... Vad fan höll jag på med igår???

Skyndade mig till bussen, den var självklart sen, tunnelbanan var sen, så nu har jag upplevt en riktigt söndag morgon *s*...

Sitter nu på jobbet med mitt kaffe och hoppas på att klockan snart ska vara halv nio så jag får gå hem....

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0