Kryssning!

Nu är det bara 15 dagar kvar tills vi ska åka på kryssning igen och det ska bli superspännande! Vi kommer ju som sagt fotografera igen och försöka oss på bloggandet även där. Frågan är ju bara om det finns någon täckning för modemet!

Som sagt vi åker den 14 november och det ska verkligen bli så roligt, känner att jag behöver det just nu! Resan kostade oss bara 50 kr per person så det var ju inga pengar att snacka om! Sen får vi se hur man löser det med reskassan den här gången men jag har lite grejs på gång!

Vi åker med Viking Lines Cinderella som jag personligen tycker är den bästa party båten har sällan tråkigt där *s*

Vybild på Cinderellafartyget

En fin båt oxå *ler*

Olga ska ju ha med sin 18 åriga son plus hans kompisar och jag har sagt till honom att jag ska hålla ett öga på honom hela kvällen! Gå efter honom och se till att han sköter sig.. När han hör detta suckar han ljudligt *asg*

Olga är ju barnsligt förtjust i Time Machine som spelar där, Bettan däremot är inget större fan av sångaren i bandet och har vid ett tillfälle efter lite mycket vin, talat om för honom att han skulle ta av sig pappas för stora kavaj och klippa sig och skaffa ett jobb.. Ja dom små brudar som stod bredvid honom fnittrade iaf *asg*.. Det var bara att dra med sig den ilskna damen till baren så lugnade hon sig *s*

Vi får väl se om hon lyckas hålla sig lugn den här gången ;)

Emma


Kommentarer
Postat av: Bettan

Han hade ju en för stor kavaj, han visste bara inte om det själv, hade väl ingen spegel hemma. och sen raggade han på småtjejer och det tycker jag INTE om. ler

2008-10-30 @ 18:27:54
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Petra

Hihi Låter som om ni kommer att få en otrolig resa igen.. Som vanligt kanske jag ska säga..

2008-10-30 @ 19:54:03
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0