Läggdags!!

Nu tycker mina barn att jag är en elak mamma, eftersom jag nu anser att det är natti natti... Min son om är 8 år behöver verkligen få sova iaf  9-10 timmar varje natt för att han ska orka vara pigg i skolan på dagen. Dessutom är han numera väldigt trött på morgonen sen ett par veckor tillbaka inte alls lika morgonpigg som förr... Min dotter behöver egentligen 24 timmars sömn för att inte vara värsta ragatan på morgonen, men 9-10 timmar är iaf ett minum. Även om hon den senaste veckan blivit bättre men det är nog bara för att hon ska hinna fixa håret och alla annat *ler*..

Sen så vill deras mamma få varva ner lite framför tvn innan jag måste släcka ner iaf vid halv elva. Börjar 8 imorgon vilket betyder att då måste vi upp klockan 6 ifall vi ska hinna fixa allt.. Eller så väcker jag min son vid kvart i sju eftersom han ska gå till skolan själv imorgon. Dessutom har han fotografering imorgon så vi ska ju styla håret oxå *s*...

Återkommer när jag sitter i soffan med te muggen!!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0