Min arbetskamrat

Jag ska berätta om min arbetskamrat. Hon är helt GALEN.....
När hon var i unga år så var hon helt utseende FIXERAD. Det här är en sann historia.
Hon log och sov så hörde hon att det dunkade, hon blev livrädd. DET ÄR BRANDKÅREN HÄR , ingen får gå ut. Kl var typ 04.00. Och hon tänker , shit !!!! va ska jag göra nu, tänk om vi måste gå ut . Och då kan ju pressen var där.  Så jag tänkte, jag måste in i duschen. Men jag tänkte, jag kan ju inte ha shampoo i håret om dom kommer och ringer på dörren. Så jag satte upp håret i en tofs och la jag ner ALLT mitt SMINK i en väska. Så tänkte jag, jag har ett jätte fint stort skåp som jag ville ha med mig. Men VEM ska bära ner det 3 trappor?? Nej, d går inte , ok jag får ta väska m sminket. Satt en timme och vänta men inget hände så jag titta ut genom fönstret och ropa ho ho. En gammal dam svara: det är ingen fara , alla får gå ut.. Då tänkte jag vad gör jag nu, ny sminkad och packad väska och jag som är iordning gjord.  Kl 04.00 på natten.
Vad tycker ni? Är hon normal? Men vet ni, hon är helt underbar som person........
//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0