Min lillesyster

Jag har en lillesyster hon är helt underbar. Hon är fyra år yngre än mig. Vi är inte ett dugg lika , hon är typ 150 cm lång, brunt hår. Jag är 172 cm lång och har ljust hår. ( just nu har jag färgat det brunt) . 
Men hon är en sådan där människa som kan "allt" . Matlagning, hennes mat är godare än den du kan tänka dig i den dyraste bästa restaurang som finns , sen en sak till hon kan laga mat på en "spik" och det blir fantastiskt.  Hon syr , hittar saker i data världen, fixar med hemmet,  barnen ........Attan hon fixar och trixar med allt möjligt .( Skulle kunna räkna upp massor av saker.)  Så är det något jag vill veta eller något jag behöver så ringer jag henne. Borde det inte vara  tvärt om? Jag är ju storesyster!
Men jag är överlycklig att JUST DU är min lillesyster.....

Älskar dig......
//Bettan

Kommentarer
Postat av: syster yster

Men halllåååå där jag e ju 158 juuuu ..ASG. Nee sant lika e vi inte..ja ser ut som 18 å du 50 år:)..nee så illa e de inte ..(kommer du ihåg när vi jobbade på hotell städ .när dom trodde du va min mamma asg).Men fixa o greja e mitt här i livet det är underbart:D

Nu vart jag nessen i ögat när du skriver så fint juu.



Älskar dig me min underbara syster yster..



Puss

2008-10-07 @ 15:44:47
Postat av: Bettan

Älskar dig med. Men du, många säger faktiskt att jag ser yngre ut,än 42 år, hahahhah (syskon kärlek) Puss

2008-10-07 @ 16:27:15
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0