Mitt ex....

Helt seriöst hur länge har man rätt att fortsätta tjata på någon att man vill att det ska bli bra?? Jag vet att det är svårt att styra känslor ,men ändå om den andra parten verkligen visar hur jäkla trött man är borde man då inte ta hänsyn??

Det har varit slut mellan mig och mitt ex nu i 9 veckor på lördag alltså precis idag har det varit slut i 59 dagar!! Alltså han har skickat minst ett mess om dagen i 59 dagar (men normalt sett får jag minst 10 och 1-7 telefonsamta) och undrat varför jag inte kan ta honom tillbaka... Helt seriöst för att jag INTE VILL.... Hur svårt ska det vara att fatta??? Jag vet att jag skulle kunna säga till honom att jag träffar någon annan. Men för det första jag vill inte såra honom mer än jag redan gjort, för det andra undrar jag om jag skulle öveleva det... Bråken skulle ju inte sluta dom skulle ju bara bli värre...

Men när brukar sånt här ta slut?? Hur många dagar, veckor och månader ska man räkna med??

Eller är det jag som är en elak hagga som inte bara ger honom en chans??? För är det så, då fortsätter jag vara en elak hagga....

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0