Nu är jag hemma...

Fy fan vad jag mår dåligt idag, gick hem klockan 12 från jobbet och kom hem för en 30 minuter sen. Har ett tryck över bröstet och en magvärk som inte är av denna värld. Har försökt slappna av men det går verkligen inte, känner en slags oro i kroppen som inte vill gå över. Har heller inte råd att vara sjuk i helgen men om jag känner mig fortsatt dålig så kommer jag inte klara av att jobba :( . Ja vi får se vad som händer och samtidigt så ser jag röran hemma och jag orkar verkligen inte ta tag i den...

Får väl se om jag hittar nått kul att blogga om så att jag kanske kan börja slappna av!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Blogga om er nästa resa.. Om ni har några planer/tankar ideer om var ni ska rymma iväg nånstans...

2008-10-22 @ 13:40:51
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0