Nu är vi ensamma....

Nu har lilleman försvunnit, åh det kändes till och med i magen... När min syster kom tillsammans med våran pappa så sprang han till pappa och ropade moffa moffa, inte ett dugg intresserad av mamma... Pappa bara skrattade för han vet ju vad han har som inte mamma har, ja just det en bil... Men iaf nu har dom åkt och vi blev själva!

Vi har nu hunnit äta middag och jag har sedan dess hunnit diska och slängt in min dotter i duschen... Snart är det sonens tur, usch sista kvällen med dom å det kommer bli så tomt..

Men som vanligt när jag känner mig liten och ensam så drar jag dit jag mår bäst, ja just det hem till Bettan. Imorgon ska hon bjuda mig på mat och vi ska ljuga en jäklans massa för det gör vi så bra!!


Nä nu ska jag vika lite tvätt!!


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0