På väg hem

När vi skulle åka hem från Cafe Opera så var det lite trångt i bilen. Eller tyckte vi bara det ?? Min väns mobil ringde så hon tar tag i väskan men den hamnar uppochner, allt åkte ut på golvet i bilen. Jag skratta så jag höll på att dö. Chaffören tog fram en ficklampa så vi kunde se något, mobilen fortsätter ringa. Hon hittar inte mobilen och den fortsätter att ringa. Panik, 'asg'. Hon säger till mig: Kan inte du såga av dina långa ben så vi ser bättre. Ni kan ju tänka er, två stycken som är glada i hattensom ska försöka leta upp alla saker på golvet i bilen. ..... Efter ett tag så fick vi upp väskan och sakerna MEN mobilen var inte där hon hade den i FICKAN på jackan. *ASG*...Men kul var det.....
//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0