Paparazzi finns dom??

Jag tror iaf att dom finns där jag bor, eftersom mitt ex helt plötsligt vet varje steg jag tar... Han har nu börjat tala om vilka som varit hemma hos mig, tex att Duracellkaninen sovit hos mig.. Hur fan vet han det?? Jo för jag har någon i mitt hus som hållit koll på det. Dessutom vet han att det inte är en killkompis utan att han har delat min säng. Ehhh har den där personen installerat kameror i mitt hem?? Han vet till och med mer än mig... Vad som gör mig förbannad är att jag har all rätt att göra vad fan jag vill i mitt hem bakom min stängda dörr. Jag ska inte heller behöva känna att någon kollar vilka som kommer och går eller vad jag utöver det har för mig. Jag har faktiska rätt till ett privatliv. Men ville iaf berätta att jag tydligen är så jävla intressant för någon att dom håller koll på mig!! Tjingeliinnngg Emma

Kommentarer
Postat av: smart

Kan man få veta vad han heter för då kan han ju hjälpa mej med din bh stl. och DÅ vinner jag.Ha ha ha ha ha

2008-10-26 @ 13:55:53
Postat av: Emma

Ha ha ha.. Ja den gubben går inte asG



Emma

2008-10-26 @ 13:57:12
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: smart

Kan man få veta vad han heter för då kan han hjälpa mig med din bh stl och DÅ vinner JAG!!!!!! Hahahahahaha

2008-10-26 @ 14:01:15
Postat av: Emma

Du får väl komma med en bra gissning istället asG



2008-10-26 @ 14:02:31
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0