Saknar

Jaha, nu är jag hemma igen. Det är tur min syster bor i Katrineholm så jag vet att min dotter kan gå dit om det är något...SAKNAR henne redan....Jag vet ju att alla barn flyttar hemifrån, men inte visste jag att det skulle kännas så här fruktansvärt. Tur att det bara tar en och en halvtimme med bil.. Vi bestämde redan på förmiddagen att vi skulle köra henne hem, vilken tur för när jag var ute och sprang i morse så hörde jag på radion att det var kaos i trafiken pga att biljettautomaterna på t-centralen var ur funktion pga driftfel på natten , det var kaos redan då. Och nu läste jag att ett X2000 tåg spårade ur vid 17.30 tiden och massor av resenärer inte kommer fram. Vilken tur vi tog bilen...... //Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0