Snart så...

Snart kommer Olga och hämtar oss.... Ni skulle se Bettans väska man skulle kunna tro att hon ska bosätta sig i Åbo och gå finska kurs så mycket kläder som hon har med sig.. Shit hon kommer få rå ångest av att välja outfit. Men hon säger att det är bra att ha ifall någon kräks på henne, ehhh okej ja det får stå för henne.. Är det så att någon dum jävle kräks på mig är dens kläder mina iaf... Bäst jag hittar nån där mitt babian arsel får plats *asg*...

Själv har jag med mig 2 klänningar, en rosa och en svart dom ser likadana ut och jag ska bara bestämma färgen. Sen så har jag en kjol och tröja med mig tills imorgon. Sen skulle ni och för sig se min sminkväska *jisses*, men eftersom Bettan vägrar ta med sig sitt smink så ligger ju det på mig eftersom jag sminkar henne.. Så då förstår ni mängden *asg*

Vi har precis avnjutit en trevlig middag bestående av spagetti och köttfärsås med vatten till, vi grundar ordentligt så att vi håller oss på benen länge...

Nä nu ska jag hindra henne från att ta med ytterliggare kläder, hon kan ju fasiken inte komma med en hockeytrunk bara för 1 natt eller jo Bettan kan!!

Vi hörs när vi kommit ombord!

Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Herregud :)

Hoppas ni får det toppen.

Välj ut det finaste ni har med er.

Klänning och skor med högklackat.. Mmm :)

Skicka bilder. Tror min mms funkar nu.

2008-10-14 @ 17:21:37
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Petra

Hoppas att ni får en toppen resa..

SKÅL

2008-10-14 @ 18:41:15
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp vi återkommer!!

2008-10-14 @ 20:01:56
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0