Tapetsera om!

Häromdagen när min vän "ängeln" var här, ja hon jag skrev om som fixar allt. Så sa jag att jag vill göra om i köket. Tapeter, kakel o sånt...

 - Ängeln: Men gör det , det är inge svårt.

- Jag: Nej, inte för dig som kan bygga ett eget hus.

 - Ängeln: Men jag hjälper dig, köp grejor så fixar vi det.

- Jag: Ok, men vad ska jag göra?? Jag är helt ointresserad av att göra sådana saker , om jag behöver sådan hjälp har jag alltid sett till att någonannan gör det...

- Ängeln: Köp grejor och ring mig när du har handlat. 
 
-Jag: Ok....
 
Nu är det ju så att jag hade ju tapeter hemma som jag redan köpt, så NU när Emma gick  så hade jag ju SÅ tråkigt. Så jag har rivit ner tapeterna i köket..

Så när jag kommer hem från kryssningenpå onsdag ska jag ringa min Ängel så kommer hon och hjälper mig...

Så här såg det ut,hmmmm.....







Har nu städat undan allt, känner mig faktiskt ganska nöjd....


//Bettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå fint de kommer bli:)..fixar inte gubben de dåå..han har ju inte tummen mitt i handen juu ..

2008-10-13 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0