Tomrum

När saknaden är så stor så man inte vet vad man ska göra av sig själv? Vad gör man då? Ringer ? Messar? Eller skriver brev? Pratar med någon? Saknaden i min kropp är så stor just nu mot flera människor att det känns väldigt tomt där inne. Inte i hjärtat för jag vet att kärleken finns där men ett tomrum som just nu inte kan fyllas med något...Ett tomrum som kanske bara jag kan hjälpa till att fulla för det är ju bara jag som vet varför det känns så tomt, eller gör jag det? ..Man måste inte berätta sina innersta känslor för alla men ibland är det svårt att hålla dom i styr. När jag känner en tomhet i mig så har jag svårt att få det ur mig, ibland kan det vara skönt att bara skriva av sig lite fast man inte berättar hela tomhetens innehåll. I min tomhet finns en längtan, en strävan efter att få fylla det igen.. Jag vet att jag kan göra det  senare  men kanske inte just nu, för tillfället. Men med tiden så kommer jag att lära mig hantera den här känslan som jag just nu tycker är obehaglig, MITT TOMRUM......

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå där din lilla filur ring mig när du känner så!! Jag fyller det på en gång med hallonkaka min lilla muffins!!!! PUUUUUUSSSS

2008-10-26 @ 21:24:14
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag vet,tack my love..PUSS

2008-10-26 @ 21:27:36
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0