Träning och inspiration!

Varför är det alltid så med träning? Man kommer igång och håller på ett tag sen blir det bara skit av allt? Jag har tränat och tävlat i hela mitt liv. Men just nu har jag verkligen ingen inspiration, undra varför? Någon som vet? Hösten? Nej, kan inte skylla på den heller, det har varit så här sen jag kom hem från Thailand. Kan det landet tagit musten ur mig? Jag längtar iallafall dit igen, åker nog i höst .Jag kan inte skylla på något, förutom att jag är nog bara för slö för att ta tag idet, jag vet ju hur bra jag mår när jag tränar några dagar i veckan..Jag powerwalkar och springer några dagar i veckan men märker att kroppen har vant sig vid det så det blir ju ingen förändring. När man tränar samma sak länge så vänjer sig ju kroppen och inget händer. Får nog tänka på att lägga in styrketräning på schemat igen.. Ja,Emma nu får vi slå våra kloka, *ler* huvuden ihop och göra något bra med våra kroppar den här vintern. Beach 2009 närmar sig med stormsteg.....

Kom igen nu EMMA, vi kanske ska utmana varandra? Kan ju prata om det i kväll när du kommer , över ett glas vin! Bra början, ja med vinet alltså...*ler*

//Bettan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Helt seriöst nu pratar vi inte sammma språk gumman!! Jag har sedan 2003 sagt att det är beach 2010 som gäller så stressa för i helvete inte mig!! asG Fast det är klart kanske kan jobba för att slippa sitta i en kanot i vassen nästa år asG



Kramis

2008-10-29 @ 19:52:10
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också åka till thailand i höst....älskar det landet....



/A

2008-10-29 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0