Träningen!!

Herregud vad har hänt med mig??? Här så började våren så satans bra, jag började med Modifast ut på promenad 1 mil om dagen och jag mådde toppen!! Nu är det helt enkelt stagnerat och jag känner att mitt humör är verkligen piss på grund av det. jag skyller mycket på att det varit så mycket med allt att jag inte kan träna och att jag tappat lusten. Okej lite så är det ju men va fan jag är ju bättre än så eller???

Från och med nu kommer det komma ett inlägg varje dag om hur min dag varit kostmässigt och motionsmässigt kanske inte det roligaste för er att läsa men det kanske kan ge mig en spark i arslet att faktiskt göra nått åt denna skenande flodhäst som kommer springande i vild galopp... Det är bara 2 månader sen som jag faktiskt vägde minst 4 kilo mindre..

Så nu börjar jag med baby steg men nu kommer det iaf att komma igång!! Hoppas att ni kan vara lite duktiga och sparka på mig när jag är lat!!

Kramis Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vi kan ju börja i kväll med armarna när vi dricker vin:) leR

2008-10-29 @ 18:49:32
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0