Vilken dag!

Jag har ju jobbat inatt som var, det var inte mycket att göra så natten var jätte seg. Fick skjuts hem , jätte skönt...Duscha o hopp i säng, somna som en klubbad oxe men vakna efter en timme pigg som en lite jävel, så typiskt. Men efter en stund så somnade jag om, skönt. Vaknade sen av att dom håller på att "blåsa" bort löv, vilket jävla liv, trodde det var, motorsågsmassaker, ja ungefär, gick väl upp vid 13, inte många timmars sömn, hur trevlig är man då?? , ja, inte mycket............
Ut med hundarna och iväg och handla. Är det bara barn familjer och pensionärer vid den tiden? Inget ont om det, men allt tar ju sådan jävla tid, tyvärr är jag alltid stressad, vet jag måste göra något åt det...Men ändå, jag blir ju galen..Ok, sen hem och plocka upp grejorna , sen iväg och köpa pizza...
Det är typ 2 månader sen jag åt pizza har försök hålla mig till bara protein rik mat, ägg, keso, makrill, tonfisk, grönsaker ialla former, lax och annan fisk , kyckling mm. Tror ni jag fick skit ont i magen? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, hur dum får man va??. Ja,  ni det undrar jag m!
Ut med hundarna igen, sen skulle jag iväg en sväng igen, lite vin och snacka skit..... Efter det blev det nu mer vin och naturgodis, är det bättre?? Tror inte det! Har farit runt hela eftermiddagen men ska nu sitta i soffan och inte göra något, så skönt , tror jag. Jag har ju lite svårt för att ta det lugnt,hm...Imorgon ska Emma och jag på Kista mässan, Beauty08, det blir säker jätte kul...Tror ni det blir en lugn dag??? Hahaha.................


//Bettan

Kommentarer
Postat av: Majs

Vill också gå på mässa :)

2008-10-25 @ 11:58:22
URL: http://www.hanky.se/majs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0