Vilken kväll!


Så här blev det med kvällens outfit.



Hade en helt underbart trevlig och rolig kväll igår på Gran Hotell. Anders Wikman mötte upp oss vid ingången.Upp för röda mattan gången och in och hängde av oss kläderna. Det var så mycket folk, jag skulle kunna berätta hur mycket som helst om allla kändisar men jag tycker dom också har rätt till ett privat liv, så mina bilder och det vi pratade om får stanna i mitt huvud. Däremot kan jag ju tala om att jag dansade med flera av våra mest kända ansikten i kändis världen. Jag hade så kul, ville inte att kvällen skulle ta slut. Men till sist så måste man ju gå hem..

Här är lite grejer som jag fick..





Visst är glaset häftigt, 007.



//Bettan


Kommentarer
Postat av: Anonym

moahhhhaha,077??!!

kanske agent 007!

2008-11-01 @ 00:05:51
Postat av: Bettan

Skrev fel, ok!! Ska ändra ....

2008-11-01 @ 02:02:45
URL: http://babesonotur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0