Är på jobbet!

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen... Herregud vad jag var trött igår, kom ju hem klockan 6 på morgonen efter en helt fantastisk kväll/natt... Klockan 09:15 ringer Olga mig och anser att jag ska gå upp, lägg av människa sen när fan är du vaken den här tiden *asg*.. Iaf hon fick upp mig genom att fråga om gårdagen och då vaknade jag till på en gång *asg*, bara bubblade ur mig... Ja vad gjorde jag egentligen??? Nä den här gången håller jag det nog lite hemligt *s*..

Vi var på Ikea tillsammans och jag hittade en köksfläkt för 300 kr på Ikeas fyndavdelning och den behövde jag som sagt..
Sen så hittade jag ett par jättesöt skor som jag bara var tvungen att ha!!


Älskar dom *ler*

Igår pratade jag med Orvar oxå, vi bestämde väl lite löst att fika den här veckan och eftersom kaffet inte möglat än så kunde jag få laga middag oxå.. ha ha ha Men det gör jag så gärna så...

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0